Zdobywanie wiedzy o usługach
Każda osoba idąca do banku chciałaby się dowiedzieć wszystkie, co dany bank oferuje swoim klientom. Wiadome jest, że placówka, która chce, aby klient do niej wrócił musi swoich pracowników dokładnie przeszkolić z każdego zakresu oferowanych usług. Bankowość internetowa nie musi tego robić. W tym przypadku klient nie musi zadawać żadnych pytań. Wystarczy, że wejdzie na stronę internetową danego banku i w odpowiednich zakładkach może sobie wszystko przeczytać. Jeżeli pewne informacje nie są wystarczająco zrozumiałe dla klienta zawsze można złożyć zapytanie do banku, albo można zadzwonić. W trakcie rozmowy zawsze najpierw wybiera się temat rozmowy i automat przełącza już rozmowę do konkretnej, kompetentnej osoby, która posiada odpowiednią wiedzę i jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania. Strony internetowe banków są najprostszym sposobem zdobywania informacji i nie są krępujące dla osób wstydliwych. Przy komputerze nie trzeba na nikogo patrzeć i zadawać pytań, można wszystko doczytać.